TRIP TO PRAGUE

9:30 Unknown 0 Comments



Ahojte,
po týždni sa opäť hlásime aj s novým príspevkom! 

Avšak, tentokrát iba ja, Zuzka. Dúfam, že si užívate sobotu plnú ničnerobenia, tak ako aj ja. No tí, ktorí ste dnes mali deň plný upratovania, hoďte ho za hlavu a bežte von alebo si spravte filmový večer. Ja som si pripravila svoj obľúbený čaj a pustila som sa do nového postu! :)) 

Minulý týždeň som znovu navštívila moju milovanú Prahu a spolu s mojou mamčou, sesternicou a jej mamčou, sme si spravili babskú jazdu! Vybrali sme sa sem kvôli muzikálu Kleopatra. Prišli sme sem v piatok večer a hneď sme sa ubytovali. Nočnú Prahu sme si pozrieť nestihli, keďže sme boli dosť unavené a aj tak ju poznáme dosť dobre. Oddychovali sme, pozerali filmy a zaspali s očakávaním, ako dopadne nastávajúci deň. 

Ráno sme si dali raňajky a vybrali sa do mesta na nákupy. Nakupovali sme celé doobedie, no veľa vecí som si nekúpila, keďže mi nič nepadlo do oka. (čo je dosť divné:D) Po nakupovaní sme pravdaže vyhladli. Pohostila nás moja teta, ktorá v Prahe býva a robí vedúci v jednej reštaurácii. Do sýtosti sme sa najedli a vrátili sa naspäť na hotel, aby sme sa do večera stihli pripraviť na muzikál. 


Ako inak, stihli sme sa zastaviť aj v menšej cukrárni, kde mali samé dobroty:) 

Nákupné centrum, v ktorom sme nakupovali. Odniesla som si odtiaľ len knihu WRECK THIS JOURNAL.





Orloj. Vždy si ho rada odfotím.
Pražské metro :)
Václav na koni.
A toto je hotel, v ktorom sme bývali.
Ready for musical Cleopatra! 

Muzikál bol úžasný. Dokonalý zážitok! V hlavnej úlohe Kleopatry bola muzikálová herečka a speváčka Kamila Nývltová. Som veľmi rada, že som sa sem dostala a určite by som neváhala, ak by som mala možnosť zažiť to ešte raz! Jej spevácky prednes bol neopísateľný. 

Takže, na dnes je to odo mňa všetko, užite si víkend a vidíme sa v ďalšom príspevku.
Auf wiedersehen! xxx

0 komentárov: