Just Saying #1 - FROM MY MIND

13:01 Unknown 0 Comments

Zdravím Vás,
máme tu nedeľu večer a ako inak, už stresujem na zajtrajší deň. For me? Typical. 
Tiež to poznáte, keď si cez týždeň naplánujete na víkend množstvo vecí, ktoré by ste mali spraviť alebo si proste poviete, že sa naučíte niečo dopredu, aby ste mali voľnejší týždeň? U mňa sa to deje pravidelne. Avšak, je dosť smutné, že každý môj víkend je taký istý, ako ten predchádzajúci. Spánok, posteľ, seriály, čaj, jedlo. A učenie? Vždy v nedeľu večer. 

Dnes som prekonala svoju lenivosť, naučila som sa, čo bolo treba a konečne som si našla čas na dobrú knihu. A toto isté spravte aj vy! :) Skúste si aspoň raz v nedeľu večer povedať, že štart do nového týždňa, aj keď v pondelok, síce môže byť dosť únavný, no dokážete sa s ním stotožniť a nájdete v ňom niečo pozitívne. Usmejte sa, aj keď len na malú chvíľu a obklopujte sa vecami, ktoré vás napĺňajú a cítite sa pri nich uvoľnenejšie.



Chcela som len tak narýchlo niečo napísať, keďže väčšinou večer ma chytá nálada a dokážem napísať niečo zmysluplného. Ak tie si vzali aspoň kúsok z toho, čo som napísala, som rada. Uvidíte, že Vám to pomôže, veď život nie je len o tom škaredom a smutnom, treba si ho niekedy spríjemniť aj keď len maličkosťami. :)) Utekám rýchlo spať, nech ráno vykročím tou správnou nohou z postele!
Dobrú noc a buďte vždy pozitívne naladení! 
-Sončo ;)

btw: Ak chcete, zanechajte mi v komentároch niečo, čo práve Vám dokáže vyčariť úsmev na tvári, rada si to prečítam. Bye.

0 komentárov: