RANDOM FACTS ABOUT US

3:15 Unknown 2 Comments


Čauko. :) 
Po týždni Vás opäť zdravíme a pripravili sme si pre Vás pár faktov, aby ste o nás mali ako-taký prehľad. 


FACTS ABOUT ZUZKA

  1. Milujem fotenie. Rada sa v ňom zdokonaľujem.
  2. Chcem sa naučiť robiť v PS. 
  3. Rada si vyrábam vlastné rekvizity na fotenie. V poslednej dobe ma to hrozne chytilo. Niekedy môžem spraviť DIY príspevok, ak by bol záujem. ;)
  4. Moje najobľúbenejšie jedlo sú cestoviny a špenátová polievka (nechápem ako ju niekto nemôže mať rád :D ) .
  5. Mám jedného mladšieho brata. Občas (stále) mi príšerne lezie na nervy.
  6. Môj najväčší sen je precestovať svet. <3 
  7. Narodila som sa vo februári. 
  8. Chodím na gymnázium a študujem tam už 3. rok.
  9. Zo zahraničných youtuberiek mám najradšej Bethany (Bethany Mota) a zo slovenských mám najradšej Goga (GoGoManTV) .
  10. Bojím sa strašne tmy a neznášam horory!
  11. Toto leto som navštívila Londýn. Verím, že sa tam raz vrátim!
  12. Milujem disneyovky, moja najobľúbenejšia je Kráska a zviera.
  13. Mám jedného psa, volá sa Aris.
  14. V posledne dobe som si hrozne obľúbila seriál Upírske denníky.
  15. Moje najobľúbenejšie knihy sú The Fault in Our Starts a Fifty Shades of Grey.
  16. Milujem motivačné obrázky, textíky ... :) 




FACTS ABOUT SOŇA


  1. Neznášam brokolicu.
  2. Milujem písanie. Je to môj život.
  3. V budúcnosti by chcela vydať knihu.
  4. Moje najobľúbenejšie predmety v škole sú dejepis a slovenčina. 
  5. Od detstva mám dosť tmavé a husté obočie, čo si v priebehu ďalších článkov určite všimnete, čiže si ho NIKDY nemaľujem. 
  6. Zbožňujem Leonarda Di Capria, Johnyho Deppa, Ryana Goslinga, Jackieho Chana, Liama Neesona, Brada Pitta a Jasona Stathama. (určite je tých hercov viac)
  7. Momentálne som v treťom ročníku na gymnáziu v Nitre.
  8. Moje obľúbené jedlo sú cestoviny a kura s ryžou. 
  9. Mám panický strach z pavúkov. 
  10. Mojím snom bolo navštíviť Londýn a tento sen sa mi v lete splnil. 
  11. Milujem Hry o život, Pána Prsteňov a Harryho Pottera. 
  12. Som závislá na seriáloch ako napr. The Walking Dead, American Horror Story, Pretty Little Liars a Faking it. 
  13. Čas mi najrýchlejšie ubehne, keď pozerám youtube videá a vines. 
  14. Zbožňujem GOGA! 
  15. Nenávidím horory, pretože verím na duchov a podobné strašidlá. (:D)
  16. Nenosím šaty, čiže sa vyhýbam akciám, kde sú nutnosťou, no o rok, keď budem maturovať, sa tomu zrejme nevyhnem. 





Dúfame, že sme Vás nijako neodradili ďalej čítať náš blog (:D) a kľudne nám zanechajte v komentároch niečo, čo charakterizuje práve Vás. Budeme len rady. 
btw: Taktiež sa môžete tešiť na príspevok týkajúci sa Prahy, ktorú Zuzka navštívila tento víkend. 
Majte sa krásne a vidíme sa pri ďalšom príspevku xxx

2 komentáre:

  1. Je to super hovorila som, že máte skvelý bloh a už vás aj odobera.. Rada by som bola keby ste kukli nový článok napísali komentar, zdielali a mohli by ste si ma dať do sledovania :) http://coconut-vodka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super článek:) Taky mám hrozně ráda seriály pll a walking dead:)

    http://beautybytereza.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť