Just Saying #5 - BY THE WAY ..

14:13 Unknown 0 Comments

¡Hola! 
Zas a znova Vás po dlhej dobe zdravím! :)

Konečne je tu PIATOK! Tento týždeň bol vážne na zabitie, čiže som neskutočne rada, že sa konečne vyspím a v kľude si prečítam knihu, bez zbytočného stresovania, že niečo nestíham. Strašne som sa tešila, že sa dnes dostanem k novému príspevku, no v stredu sa mi pokazil notebook (zákon schválnosti, pravdaže), takže musím písať na mobile, čo vážne neznášam, keďže diakritiku na ňom nepoužívam a ešte k tomu na mojom "parádnom" mobile. Ešte lepšie je však to, že to, čo napíšem cez mobil alebo na papier, sa absolútne nedá porovnať s tým, ako píšem na notebooku. Je to naozaj neporovnateľné, pretože všetko, čo zaťažuje moju myseľ, pomocou klávesnice notebooku môžem dať von za pár minút a spokojne si vydýchnuť, no kým na papier dostanem to, čo mám v pláne, vznikne z toho veľké NIČ! A o mobile ani nehovorím, čiže sa modlím za rýchlu opravu, pretože bez písania a pozerania seriálov naozaj neprežijem. Seriály pozerám výlučne s titulkami, nepýtajte sa ma prečo, proste neznášam angličtinu. Nemyslím tým jazyk, pretože niekedy sa v angličtine dajú veci povedať omnoho krajšie, než v slovenčine, no angličtina nie je moja silná  stránka. 


Okej, rada by som sa už dostala k jadru veci, lebo toto moje zbytočné obkecávanie neznášam aj ja sama. (:D) Ako iste niektorí viete, na svete je od stredy konečne nová a to tretia časť Hunger Games: Mockingjay, Part 1. Ako ja len milujem túto sériu! A dnes, po tom dlhom čakaní, som sa na to strašne tešila do kina a to by som nebola ja, keby mi do toho niečo neprišlo a tak som to musela odložiť. Už som si myslela, že budem musieť čakať do budúceho týždňa, no vďakabohu,  Zuzička moja zlatá sa obetovala (vlastne som ju tak trochu donútila:D) a zajtra mi bude v kine robiť  spoločnosť. Teším sa neskutočne! Čiže ak váhate alebo rozmýšľate, čo by ste si v najbližšej dobe pozreli, určite sa vyberte do kina na Drozdajku. :) 
Ou, skoro som zabudla! :O Paaani, konečne sme prekonali hranicu 1000 VIEWS! Wau. 
Veľmi Vám za to ĎAKUJEME. Ceníme si to. 
Ako odmenu sme Vám sľúbili príspevky, ktoré na seba budú najbližší čas nadväzovať a rady by sme sa s vami o ne podelili. A bude to taký náš "menší" denník a to denník z najúžasnejšieho mesta a to z LONDÝNA! Myslím, že Zuzka bude určite súhlasiť keď poviem, že Londýn je naša láska. Zamilovali sme sa do toho mesta, do jeho okolia, kultúry, ľudí, proste do všetkého. Takže po zajtrajšom príspevku o fotení cestou do kina, očakávajte nával príspevkov týkajúcich sa tohoto krásneho mesta a ďalších  pútavých miest Anglicka. Viac Vám neprezradím, všetko sa dozviete v ďalších príspevkoch. Samozrejme, bežné príspevky nevypustíme a sem-tam sa nejaký z nich objaví. Toto je odo mňa na dnes všetko.
Toto by nalo byť asi všetko, keďže som dosť lenivá sa tu slepiť na mobile, čiže majte sa a užívajte si začiatok víkendu! :)) 
Bye a dobrú noc :))

0 komentárov: