Just Saying #6 - THEME WITHOUT NAME

11:12 Unknown 0 Comments

Prešiel týždeň od posledného príspevku a ja som zase o niečo múdrejšia. Ani som sa nestihla obzrieť a týždeň stresu a nervov je konečne za mnou. Avšak, ešte horší predo mnou. Znovu ten istý kolotoč. Písomky, skúšanie a príchod domov za tmy. Typické. 

No, keďže je konečne piatok a víkend sa už pomaly blíži, rozhodla som sa, že sa vykašlem na zbytočné stresovanie sa a ponorím sa do strán rozčítanej knihy a vyspím sa doružova! 

Mimochodom, tak ako doteraz, sem tam bude medzi hlavnými príspevkami niečo ako "Just Saying," kde proste obkecám random situácie alebo sa zameriam na nejakú určitú tému, pretože mi pomáha, keď môžem zo seba dostať pocity, ktoré ma ťažia a nad ktorými často premýšľam. Takže ak je tu nejaká duša, ktorá sa so mnou stotožňuje, zbožňuje písanie a ďakuje aspoň za minimum inšpirácie, ktorá ju zvykne navštíviť, keď sa jej zachce, je tu ako ryba vo vode. 

Inak, príspevky týkajúce sa Londýna, ktoré sme sľúbili, budú už čoskoro, teda, dúfam. Keďže stále nemám opravený notebook a píšem len vtedy, keď sa mi naskytne príležitosť, že som u Zuzky alebo u tety, ako napríklad teraz, snažím sa napísať aspoň niečo, aby ste tu neboli tak na sucho. Je to iné, keď človek píše z pohodlia svojej izby, nič ho neruší a sám si určí svoj vlastný komfort, než keď je obklopení ľuďmi a každú chvíľu sa ho niekto na niečo pýta. Čiže tento príspevok beriem ako nejakú náhradu za prvý príspevok o Londýne, ktorý potrebujem napísať, keď budem mať čas iba pre seba. 

By the way, čoskoro tú máme december a keďže v nedeľu začína prvý advent, poctivo zapáľte prvú sviečku. Ja mám strašne rada slovenské tradície a keď som sa dnes od spolužiačky, ktorá je u nás na rok na výmennom pobyte ako zahraničný študent dozvedela, že u nich v Bangkoku neoslavujú Vianoce a dokonca nemajú ani Veľkú Noc, trošku ma to zaskočilo. To, ako sú jednotlivé kultúry odlišné. Je to úžasné, že každý národ má svoje vlastné tradície, podľa ktorých sa riadi. A taktiež mi nemohla nepovedať, že jej nechutia (!!!) bryndzové halušky. Fajn, nie každý ich má rád, no čakala som, že tradičné slovenské jedlá ľudom, ktorí odtiaľto nie sú, chutia, teda, aspoň, čo som počula. Čiže bude to dlhý proces naviesť ju na ne. Toto nemôžem nechať len tak. (:D)
A zase som odbočila od témy, ako inak, to som celá ja. Advent. Takže, čas Vianoc zrejme miluje každý, tú pohodu, vôňu medovníkov a opadaného ihličia, chvíle so svojimi blízkymi, ktoré sa počas Vianoc ešte viac prehlbujú. Ja mám každý rok ten istý problém a to nedostatok peňazí, aby som našim kúpila aspoň nejakú maličkosť. Asi by som si mala začať trieskať hlavu a odložiť si niečo počas roka, ale volaniu nového oblečenia sa jednoducho nedá odolať! Určite to poznáte. Tí, ktorí si nenechávate všetko na poslednú chvíľu a už máte pre svoju rodinu darčeky, ocením, ak mi v komentároch zanecháte, čím ste sa inšpirovali a čo ste vydumali tento rok. Pretože ja nemám šajnu, čo kúpiť a ešte k tomu za čo, čiže kým príde 24. december, snáď sa mi niečo v peňaženke nahromadí. 

Adventu sa budem zvlášť venovať v ďalšom just saying, tak, ako keď som trošku zreferovala aj autumn time. A posledná vec, ktorú som chcela. Dnes, po ceste zo školy k babke, som uvidela na jednom z domov rozsvietené vianočné svetielka! Je 28. november! Bože, ľudia, čo sa to deje. Už ste horší, než vianočné reklamy koncom septembra. No nič, to bol len taký my opinion, len ma to tak napadlo. (:D)
Nateraz je to odo mňa všetko, na viac sa nezmôžem, keďže mám príležitosť pozrieť si ďalšiu časť American Horror Story.
Majte sa krásne a vidíme sa čoskoro xxx
-Sončo

0 komentárov: