REVIEW - BEAUTY BLENDERS

11:47 Unknown 3 Comments

Zdravím!
Dnes vám okrem príspevku z Prahy prinášame recenziu na tieto beauty blendre. 
Opäť sme ich objednávali z Číny. Avšak, nevieme vám povedať, ako dlho trvalo, pokiaľ nám prišli, keďže medzitým sme si objedali aj kopec iných vecí. Zaručene vám však môžeme povedať, že po príchode hrozne páchli, čo nás dosť odradilo od toho, aby sme ich vôbec použili. S tým zápachom sme si však hravo poradili a vyprali sme ich v buď mydlovej alebo v teplej vode, do ktorej sme pridali prášok na pranie a po viacerých pokusoch zápach zmizol. 

Ako ste si mohli všimnúť, prišli nám dva tvary. Ten fialový, v tvare slzy, je Sonin a oranžový zostal mne. 


Fotka na porovnanie veľkostí. 
Zuzka: Úprimne vám môžem povedať, že som sa s ním zo začiatku nevedela skamarátiť. Bola som zvyknutá na nanášanie make-upu štetcom a tomuto čudu som nevedela prísť na chuť. Nakoniec sa mi to predsa len podarilo. Zo začiatku som skúšala, ako sa mi s ním bude mekeup nanášať. Neskôr som prišla na to, že je to celkom dobrý pomocník. Ale povedala som si, že ho radšej budem používať na fixovanie korektoru.  
Soňa: Ja sa naopak musím priznať, že som si s týmto malým pomocníkom hneď padla do oka! Tešila som sa, kedy konečne príde a budem ho môcť vyskúšať. A ako inak, už vyše mesiaca ho používam na nanášanie makeupu, aby som nemusela používať prsty, keďže štetcom som sa kedysi oblúkom vyhýbala. No po dlhom zvažovaní som sa rozhodla objednať si aj tie (o tom v ďalšom príspevku.) A ako inak, musím oponovať Zuzke v tom, že na korektor mi tento blender veľmi nesadol. Korektor mi skôr zotrie, než zanechá na tvári. 

Čiže, každá naň máme svoj vlastný názor a je len na vás, ako sa s týmto čudom popasujete vy. Ak s ním máte nejaké skúsenosti, zanechajte nám komentár. 
Majte sa krásne!
- Zuzka & Sončo  


3 komentáre:

  1. Máte úžasný blog :) už jsem se přihlásila do prav.čtenářů ^^ jinak, já jsem spíše na štětce :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeme !! :) Aj ja som bola skôr štetcová, ale teraz sa to zmenilo :D

      Odstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť