REVIEW - RIMMEL RITA ORA COLOURFEST

6:00 Unknown 9 Comments

  Ahojte! 
Dnes sa vám hlásim s novou recenziou na laky od Rity Ora. Určite tieto laky poznáte, už dlhšie sa dajú zohnať v našich drogériách. Pre mňa tieto laky a ich krásne farby boli jasnou voľbou na dovolenku! Ja som si kúpila na skúšku dva odtiene 322 Neon fest a 408 
Peachella. 



Celá táto kolekcia obsahuje 12 lakov v pastelových a žiarivých farbách. 
Mne osobne sa na týchto lakoch páči ich kvetinkový dizajn na viečku.


Ďalšou vychytávkou týchto lakov je ich plochý a široký štetec, s ktorým sa krásne nanášajú. 


Čo sa týka pigmentácie, udeľujem jej palec hore! Pre dobré krytie vám úplne stačia 2 vrstvy. Taktiež ma veľmi milo prekvapilo, ako rýchlo laky zaschli. Naozaj nepotrebujú špeciálne dlhý čas na schnutie a vy po chvíľke môžte vyraziť von s krásne nalakovanými nechtami! :)

Ja dávam týmto lakom od Rity ďalší palec hore a určite si zabezpečím ešte pár ďalších odtieňov. :) 
To je na dnes všetko, vidíme sa pri ďalšom príspevku. 
Papa 
-Zuzka

9 komentárov:

  1. Růžový mám taky a děsně ho miluju, je úžasný!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tyhle laky na nehty jsou naprosto úžasné, mají nádherné odstíny, takže si myslím, že si musí vybrat každý.. Jo, a apropos, nádherné fotky :)
    CHIC Adriana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. farby sú úplne krásne! :) ako dlho vydržia na nechtoch?
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sú úžasné :) minulý týždeň som si lakovala nechty a ešte stále nemám potrebu si ich prelakovať! :) Takže výdrž je naozaj dlhá, určite vydržia viac ako týždeň :)

      Odstrániť