Just Saying #3 - AUTUMN TIME

10:52 Unknown 0 Comments


Hello, girls! 
Náhodne som si všimla, že som sa v poslednej dobe s písaním nejako rozbehla a keďže ako iste niektorí viete, strašne rada píšem, blog si naplno užívam! Som naozaj vďačná Zuzke, že ma presvedčila, aby sme to skúsili, pretože za posledný rok som napísala len pár strán vo worde, čo je pomerne dosť málo na to, koľko som písavala kedysi.
Mojej múze, inšpirácii, sa zrejme zachcelo si trošku pospať, (od minulej zimy) a ešte stále sa z toho zimného spánku neprebudila. (aj keď by už bolo načase) 

Takže potrvá istý čas, kým sa znovu naplno rozbehnem a dúfam, že sa mi to písaním tohto blogu podarí. Taakže, môžme sa presunúť k dnešnému príspevku. (Ja viem, strašne veľa sa vykecávam, kým prejdem konečne k veci:D)

Z názvu ste už mohli usúdiť, že sa trošku rozkecám o jeseni. Jeseň nepatrí medzi moje obľúbené ročné obdobie, pretože s prichádzajúcim chladom a zimou musím vymeniť moje milované converse za čižmy alebo za teplejšie topánky a moje bundičky za poriadny teplý kabát. Toto iste každá z vás pozná. 

Tak isto ma počas zimy bolí hlava a som akási viac podráždenejšia než obvykle. Napríklad, dnes bol v škole celkom super deň, pretože akurát na štvrtok mi pripadli tie najľahšie predmety, avšak, celý deň ma trápi bolesť a pichanie v krku, ktoré mi vystreľuje až do chrbta. Nepomohlo mi ani nahrievanie, ani masáž a dokonca ani výživná masť s pepermintou vôňou. Takže jediné, čo vždy urobím je, že zaľahnem do postele s dobrou knihou v ruke a snažím sa tieto nepríjemné bolesti jesene nejako odignorovať so šálom okolo krku.


Nevýhody, ktoré sa opakujú každý rok. Môžem povedať, že jediné, čo na jeseni milujem sú teplé veľké svetre, ktorých síce nemám veľa, no príjemne zahrejú. Momentálne sa teším z novo zakúpeného svetru z H&M, o cene radšej pomlčím. Som rada, keď si raz za čas môžem spraviť radosť a niečo si kúpim, pretože v poslednej dobe nakupujem dosť málo. Určite tú radosť poznáte. Treba sa tešiť sa aj z maličkostí. Ako inak:)


K jeseni určite neodmysliteľne patria aj typické fotky v kopou lístia v pozadí a s ich farbami, ktoré spravia fotku zaujímavejšou a celkovo aj to prostredie, v ktorom sa človek nachádza. Ešte som nemala možnosť si takúto fotku spraviť, no budúci týždeň môžete očakávať nový príspevok týkajúci sa našich typických dní s foťáčikom v ruke, takže snáď sa nám nejaké jesenné fotky podaria. 


Ako posledné by som rada zmienila sú knihy a čaj. Ó, bože, čaj. V poslednej dobe som si ho neskutočne obľúbila a pijem ho skoro každý deň. Momentálne mám pri sebe obyčajný zelený čaj s citrónovou príchuťou, ktorý keď jemne osladíte jednou malo lyžičkou cukru, chutí fantasticky. Ďalej je tu melónovo-jahodový čaj značky Mistral, úplne obyčajný, no chuťovo božský. Čiže, odporúčam vyskúšať! :) 

Knihy. Keďže na ne nemám veľa času, snažím sa aspoň ako-tak niečo čítať, aby mi neušlo to nadšenie, keď sa do nejakej po dlhej dobe pustím. 


A v neposlednom rade sú tu ešte moje milované seriály. Tých sa snáď nikdy nenabažím. Akurát som nachystaná pozrieť si novú čas seriálu American Horror Story a naozaj sa neviem dočkať. 


Takže, to by bolo odo mňa asi všetko, pozriem si seriál a pôjdem spať, keďže zajtra máme imatrikulačky a vítame našich prváčikov medzi nás. Strašne sa teším, pretože vždy sa pri scénkach a tančekoch poriadne nasmejem, no ak mi bolesť krku do zajtra neustúpi, moc sa nenasmejem, keďže pri smiechu je tá bolesť neznesiteľná. A ešte k tomu pre človeka, ako som ja. Keďže sa smejem skoro stále. 

Dúfam, že som Vás svojim písaním neunudila, snáď sa nájde zopár nadšencov, ktorí si radi prečítajú aj niečo dlhšie a dostali sa až sem. Ďakujem. 

Majte sa krásne, užívajte a vidíme sa čoskoro!
-Sončo:)


0 komentárov: