Easy dinner - #WRAPS!

3:59 Unknown 2 Comments

Hello!
Dnešný príspevok bude " recept" alebo lepšie povedané, predstavím Vám naše ďalšie obľúbené jedlo. Neviem ako vy, ale my dve hrozne obľubujeme Mcwrap (veľmi zdravé), a preto som sa rozhodla pripraviť mojej Sončo domáci wrap, ktorý je o dosť chutnejší, ako ten z McDonaldu. 


Tortily, ktoré na to budete potrebovať, kúpite napríklad v Lídli.

Wrap sme plnili zeleninou, ja som zvolila: rukolu, rajčiny, kukuricu, ľadový šalát a tvrdý syr Eidam, ktorý som potom nastrúhala. Ostatnú zeleninu som nakrájala a prichystala do misiek. 




Kuracie mäso som si nakrájala na kúsky a keďže ho mám rada posypané grilovacím korením, ktoré sme práve vtedy nemali doma, tak mi nezostávalo nič iné, ako improvizovať. Neviem vám konkrétne povedať aké korenia som použila, ale dôležité je, že výsledok chutil. 
Stôl plný dobrôt. :)

Dobrú chuť! :) 
Dúfam, že sme vás inšpirovali a keď nebudete vedieť, čo si urobiť na večeru, určite si skúste spraviť tieto úžasné wrapy a použiť aj nejakú super omáčku. Paa! 
- Zuzka & Sončo 

2 komentáre: