Just Saying #2 - STAY MOTIVATED!

8:30 Unknown 0 Comments

¡Hola! :))
A máme tu pondelok večer! Prežili sme tak veľmi nenávidený deň, teda, aspoň ja určite. Keďže 9 hodín v škole, je 9 hodín. Pred pár minútami som sa ešte len vrátila zo školy, čiže sa môžem hneď pustiť do mojej "milovanej" biológie a do maturitných otázok z dejepisu, čiže dnes to vidím na dlhé učenie sa do noci a spánok? Toho bude zrejme minimum. 

A čo vy? Aký bol Váš pondelok? Dúfam, že ste ho prežili bez ujmy na zdraví a hlavne s úsmevom! :)) Držím palce tým, ktorí sa tiež idete vzdelávať podobne, ako ja. Ja som si spravila svoj obľúbený čaj, vychutnala si dobrú večeru a môžem sa do toho pustiť! 

Nevešajte hlavu, choďte do toho s nadšením a uvidíte, že sa doučíte s dobrým pocitom a zajtra v škole nemusíte stresovať, čo ak ... 


Prajem Vám pekný večer a vidíme sa v ďalšom príspevku, študenti! :)) -Sončo xxx

0 komentárov: