PHOTO DAY 3

12:39 Unknown 0 Comments

Peknú sobotu Vám prajeme!
Akurát sme sa celé premrznuté vrátili z Nitry a hneď sme sa pustili do nového príspevku. Tentoraz to nebude nič dlhé, keďže sme obidve po celom dni unavené, čiže Vám len tak v krátkosti zreferujeme dnešný deň. 

Keďže som vášnivý nadšenec Hier o život, donútila som tuto Zuzičku ísť so mnou do kina a ako bonus sme trochu pofotili, čo sa dalo. Pred začatím filmu sme mali ešte dve hodiny čas, tak sme si povedali, že nebudeme predsa len tak sedieť, našli sme hneď prvé miesto, ktoré nám vyhovovalo a spravili sme pár záberov. Okoloidúci ľudia síce na nás pozerali, čo robíme pri starých kontajneroch, ale tak, kašlať na to, aspoň sme foťák so sebou nebrali nadarmo. 

Inak, od filmu som očakávala viac, nebudem Vám klamať. Čiže ak sa naň náhodou chystáte, nechajte to tak a radšej si to pozrite, keď sa to bude už dať stiahnuť na nete. No, neľutujem, že som na to šla, aspoň som nesedela celú sobotu doma pri telke. Ale môžem povedať, že ľudí tam bolo neúrekom! Chvílu som mala pocit, že som na koncerte. :D
Nekvalitná selfie po filme musí byť:))
We love popcorn! 
 Fotku pred sme nejako pozabudli, čiže fotka á la odjedený kebab.
MOCKINGJAAAY!
A nakoniec zopár fotiek z dnešného dňa. 






 Briadka zakaždým, keď sa usmejem, už som si zvykla. (:D)


Btw: Prechádzať sa mestom v najväčšej tme a vnímať svetlá naokolo, vážna bomba. A hlavne, keď máte pri seba človeka, pri ktorom sa nikdy nenudíte a radi s ním trávite čas.
Toto je nateraz všetko, papa xxx. 
Sončo & Zuzka

0 komentárov: