BACK TO SCHOOL - DIY #1

13:16 Unknown 4 Comments

Ahojte!
Veľmi nerada tomu verím, ale naše dvojmesačné prázdniny sa nezastaviteľne blížia ku koncu! Pre všetkých školopovinných je to naozaj smutná správa.
Úprimne vám poviem, že odkedy chodím na strednú školu, tak mi tieto 2 mesiace prázdnin nestačia na regeneráciu a oddych ani náhodou. Pripadám si, že ešte stále nemám silu začať nový školský rok a rovnako tak nemám silu ani na maturitný ročník, ktorý máme so Sončou tento rok pred sebou.
Dosť bolo terorizovania sa školskými povinnosťami, ktoré nás ešte len čakajú, prejdime na to, ako si toto školské obdobie spríjemniť! :)
Neviem ako vám, ale mne sa vždy lepšie učilo z pekných zošitov! Keďže tieto vyzdobené zošity bývali dosť drahé, tak som sa rozhodla si spraviť pekné zošity sama. Nielenže do nich vždy vložím kus seba, ale tak isto majú niečo do seba už len tým, že také zošity v obchodoch nenájdete. 
A práve preto som si dnes pre vás pripravila takú jednoduchšiu DIY.
Budeme potrebovať: 
nožnice
starú knižku
ceruzku
pravítko
lepidlo
lepiacu pásku
farebné papiere
a samozrejme zošit :)
Ja som si ako prvé vybrala farebný papier, ktorý chcem použiť. 
 Druhým krokom bolo to, že som si z tvrdého papiera vystrihla rovnostranný trojuholník a začala ho obkresľovať na stránky v knižke. 
 Potom som už len trojuholníčky vystrihla a začala lepiť vedľa seba. :) 

Na konci som si ešte z časopisu vystrihla písmenká CVM ( názov predmetu Cvičenia z matematiky) a svoje meno som taktiež vystrihla z obálky. :)
Dúfam, že sa vám táto DIY páčila a vidíme sa pri ďalšom príspevku z tejto #backtoschool série, kde sme si pre vás spoločne pripravili ďalšie DIY zošity :)

Papa 
-Zuzka 

4 komentáre: