PAGE 364 OF 365. ARE YOU READY TO CLOSE THIS BOOK?

14:36 Unknown 0 Comments

Pár mojich obľúbených blogeriek robilo náhľad do roku 2014 a opisovali, aký úžasný bol. Taktiež aj na youtube som videla pár videí a tak som si povedala, že keď dnešný večer trávim doma na sedačke pri seriáloch, aspoň sa donútim napísať nový post. O mojom roku 2014. Moje zážitky síce nie sú až také špeciálne a nie je ich ani veľa, no prešla som si nimi a tak za ne ďakujem najviac, ako sa len dá. 

Prvým takým významným dňom boli asi moje narodeniny, ktoré mám 10.4. Vtedy som ešte bola, fajn, priznám sa, belieberkou. Áno, počúvala som Biebera, bola som maniačkou, no počas roka sa to zmenilo, keďže o ňom nebolo dosť počuť. Ani neviem, kedy naposledy som si pustila jeho staré pesničky. Doteraz mám všetky v mobile a je mi ľúto ich vymazať. A presne desiateho apríla bola u nás premiéra jeho filmu Believe. Veľmi si cením, že si moja kamarátka našla čas tam so mnou ísť, aj keď som ju tak nejak donútila (:D) a strávila so mnou môj narodeninový deň. 

Druhým významným dňom bol ten, keď som dostala psa. Bol to naozaj deň, kedy som si povedala, že môj sen mať vlastného psa sa mi splnil. Až na to, že ho nevidím veľmi často, keďže ho mám u babky, pretože ja bývam na byte a tu by nebol veľmi šťastný, keby mal byť celý dni, okrem venčenia, zatvorený vnútri. 

Treťou významnou chvíľou a vlastne aj celkovo z celého roka sú dni, kedy sme so Zuzkou začali fotiť a spravila sme si z toho naše photo days, aby sme spolu trávili čo najviac času. Zuzka fotí dlhšie ako ja, keďže pre mňa je to iba ako-taká záľuba a ona sa v tom naozaj našla a je to jej vášeň. Medzi ozaj vydarené dni patrí naše prvé spoločné fotenie ešte niekedy v Máji, myslím. A to konkrétne v Nitre. 

Medzi ďalšie patrí fotenie, ktoré sme uskutočnili naozaj narýchlo, čiže sme vzali Zuzkinu starú zbierku foťákov a starodávnu veľkú košeľu a len tak sme sa vybrali fotiť do prírody. 
 Aj takéto selfie vznikajú počas fotenia. 
Ďalším bolo fotenie Sugar Skull make-up počas Halloweenu. 

Fotenie znovu v Nitre, keď sme sa vybrali na premiéru Mockingjay 1 a zostalo nám dosť času ísť ešte niečo nafotiť. 

Ďalšie také, ktoré nám naozaj vyšli ma až nenapadajú, ale bolo toho viac, ibaže tie ostatné nevydarené sme sa rozhodli si nechať iba pre seba. 

Štvrtým významným okamihom je, že som po roku znovu začala písať. Písanie je pre mňa všetkým, čiže som neskutočne rada, že som znovu našla inšpiráciu. 
Piatou vecou sú určite knihy, ktoré som za tento rok prečítala a dopomohli mi k získaniu novej slovnej zásoby. 

Šiestym a to najdôležitejším bodom sú letné prázdniny. Kedy som sa konečne dostala možnosť pobudnúť v Anglicku a navštíviť veľa úžasných miest. A samozrejme, Londýn patrí na prvú priečku. 










A poslednou chvíľou je zrejme oslava 18tky mojich dvoch spolužiačok a púšťanie lampiónov. Fotiek viac, bohužiaľ, nepridám, len túto jednu aj keď nás tu ani nie je dosť vidieť, nie sme tam všetci a fotky z tej oslavy na nete nie sú, takže táto jedna úplne postačí. 
Hm, určite som na niečo zabudla, to je jasné, no toto sú také naozaj významné momenty, ktoré budem mať naozaj ešte dlho na pamäti a majú čestné miesto u mňa v srdci. 
-Sončo

Takže, touto cestou by sme vám rady zaželali krásny a šťastný Nový rok, aby ste ho poriadne oslávili, neprehnali to s alkoholom a strávili ho s ľuďmi, ktorí sú pre vás dôležití. Ak máte nejaké predsavzatia, kľudne si ich dajte, je to na vás. Ja si žiadne nedám, keďže ako sa poznám, určite budem dosť lenivá, aby som ho splnila a beriem, čo príde, keďže počas roka tu toho bude naozaj kopa. Takže ešte raz, šťastný Nový rok 2015 a ĎAKUJEME! Za vašu priazeň, ta tých 1700 niečo videní nášho blogu, keďže funguje asi cca 2 mesiace a dúfam, že aj budúci rok na náš blog nezabudnete a sem-tam sem nakuknete a prečítate si nové príspevky. 


Nateraz je to od nás všetko, užite si večer. pá!xxx

0 komentárov: