EARLY CHRISTMAS GIFTS!

6:58 Unknown 0 Comments

Krásne vianočné neskoré poobedie Vám želáme! 
Je to tuuu!
Vianoceeeeee! 
So Zuzkou sme sa dohodli, že si darčeky dáme ešte pred večerou, keďže večer ešte odchádza do Bratislavy za rodinou. Takže ma ešte pred jednou prekvapila v pyžame a úplne neupravenú. Typické, keď sa stretneme. (:D)

Spoločne sme začali odbaľovať darčeky a môžem povedať, že som rada, že sme si ich nevyzradili ešte pred Vianocami, pretože sa k tomu často schyľovalo. Takže sme si pre Vás pripravili rýchly príspevok našich darčekov, z ktorých máme nesmiernu radosť! 
Let's get started!

Zuzička začínala s balením.
 Po veľkej rozbaľovačke! 

Moja zlatá už posiela vianočné sms.
 Zuzičkine darčeky.
 Moje darčeky.
 <3 <3 <3 <3 
 Zuzka zbožňuje tieto koláčiky, čiže by bola škoda túto kefu z F21 nezobrať!
 Na cédečko som jej napálila naše spoločné pesničky, pretože vždy, keď ich počujeme, spomenieme si na seba. <3 A samozrejme, napísala som naň veci, ktoré nás spájajú.
Pred fotkou sa predsa treba očesať novou kefou! 
 Tričko odo mňa. Náhodička, že mi zavolala asi pred cca mesiacom, keď som akurát bola v Takku a hneď mi povedala, že je tam jedno tričko, ktoré strašne chce. Nuž teda, musela som jej ho zobrať. Prvý darček bol vymyslený! Horšie bolo už len to, ako som ju odhovárala od jeho kúpy, potom jej už zrejme došlo, že som ju s tou kúpou predbehla. (:D) 
 Radosť velikááá.

A ona mi darovala knihu s našimi fotkami a citátmi.
A tohoto plyšáčika, ktorého význam chápeme len my dve. :) A samozrejme, za mnou ste si mohli všimnúť obraz, ktorý ma inšpiruje čím ďalej, tým viac! Ďakujem, láska.
 Selfieee. (s umytými vlasmi)



Posielame Vám veľkú pusu. Takú, akú dala Zuzička mne! :)
A nakoniec Vám želáme Šťastné a Veselé Vianoce!
Užívajte si vianočné sviatky, buďte s rodinou a pozor na kosti! 
Vidíme sa v ďalšom príspevku. 
xxx

0 komentárov: