PHOTO DAY 6 - #throwback

11:55 Unknown 0 Comments

Hello !

Určite sa všetci pýtate, prečo sme tak dlho nepridali príspevok. Keď vám mám pravdu povedať, naozaj nebolo času. Teraz pred ukončením prvého polroku sa všetci pokúšame nazbierať, čo najlepšie známky a my so Sončo nie sme výnimkou. :) 

Keďže na zajtra toho do školy nemám až tak moc, rozhodla som sa s vami podeliť o fotky z lyžovačky. Na lyžovačke som bola s rodinou ešte počas zimných prázdnin. Každoročne chodíme do Tatranskej Lomnice. Tatranská Lomnica je jednou z najkrajších obcí vo Vysokých Tatrách. Tento príspevok som mala rozpísaný tesne po tom, čo sme sa z Tatier vrátili domov, lenže som  zistila, že väčšina fotiek ktoré som nafotila na blog sa mi záhadným spôsobom zmazali. Táto informácia ma dosť odradila, ale nakoniec som sa rozhodla podeliť aj to málo, čo mi zostalo. 

Enjoy it :)




Tu máte možnosť ma vidieť na lyžiach. :D





To je na dnes všetko. Dúfam, že sa vám fotky páčili a držím vám palce v nasledujúcich ťažkých dňoch školy. Užite si víkend.

PS: Chcem sa s vami podeliť o jednu pesničku, na ktorej som teraz závislá. Je to zo soundtracku ku filmu Fifty shades of Grey. Pesnička

BYE! - Zuzka 

0 komentárov: