#VIENNA

12:57 Unknown 0 Comments

Absolvovanie včerajšieho výletu do Viedne prebehlo úspešne!
S boľavými nohami, premrznutými rukami a ušami, míňaním peňazí, ale hlavne so spoznávaním ďalších častí Viedne. Keďže som musela vstávať o piatej, pretože autobusy z mojej dediny nechodia tak, ako by to vyhovovalo väčšine, veľa som si v noci nepospala a cestou v autobuse som si čítala knihu, čiže nebolo kedy pridať príspevok. Domov som prišla o deviatej a potom som bola schopná akurát dať si sprchu a okamžite vliezť do mäkučkej postele!

Trip dopadol podľa mojich predstáv, keďže som sa najviac tešila na výzdobu mesta a trhov tak, ako každý rok. Je to akoby taká rutina, ktorú som už absolvovala tri roky po sebe. Do Viedne sa dostanem jedenkrát, možno dvakrát za rok, čiže som si atmosféru mesta naozaj užívala. A večer, keď sme odchádzali a svetlá trhov úžasne vynikli, nevedela som sa na tú krásu vynadívať spoza okien autobusu.
K prvým zastávkam na našej ceste patrilo nákupné centrum, ktorého názov si naozaj nepamätám. Tam som, vďakabohu, konečne zohnala darček pre moju mamču k Vianociam, čiže som rada, že to mám už z krku. A potom, ako inak, v centre Viedne sme ihneď vyhľadali Bershku, Forever 21 a STARBUCKS, pretože každý rok mi ide o nový motív poháru. Čiže na poličke mi stoja tri vianočné poháre Starbucks a každý s iným motívom. To je asi taká moja malá radosť, ktorá pretrvávala aj v lete v Londýne, skoro v každom Starbuckse, ktorý som našla. 

Ďalej typické obchody ako Zara, H&M a podobne. Nákupy, ktoré som urobila, zahŕňajú len zopár vecí, no keďže sú to darčeky pre rodinu, pre Zuzku a podobne, fotiť Vám to nebudem, takže Vám tu pridám "zopár" fotiek od mojich spolužiačok, ktoré rolu fotografa zvládli lepšie, než ja, keďže každú chvíľu vyťahovať mobil z vrecka a pritom si zas a znova dávať dolu rukavice, nie je bohviečo.






 Photos by my lovely classmate, Saška:))
Dokázala by som v tomto meste stráviť úplne každý deň! Tá atmosféra tých miest a to, ako to na človeka počas Vianoc vplýva, je naozaj úžasné. Aj keď, ľudia, medzi ktorých sa bolo treba predierať každú chvíľu, neboli veľmi milí a väčšinou do nás narážali z každej strany. Takéto niečo som v Londýne nezažila, čiže veľmi rada porovnávam miesta, ktoré som navštívila a taktiež aj ľudí. Pretože každá krajina je niečim odlišná a výnimočná. 

Na trhoch som nepohrdla jablkom v čokoláde, ktoré si kupujem každý rok. No vždy sa mi zakrútila hlava pri cenách výzdoby do domácnosti, jedla atď. Myslím si, že je úplne zbytočné predražovať veci, ktoré už dávno predražené sú, a fakt nechápem ľudí, ktorí si dokážu kúpiť jedného bieleho anjelika na vianočný stromček za 8 eur. A to veľkosti prostredníka napríklad. Čiže mi nezostávalo nič iné, len zobrať maličkých, veľkosti palca, pre moju babičku s tetou. 



 Lush.
Priznám sa, nepoznala som tento obchod, dokým sa o ňom nezmienila kamarátka. Ak ho náhodou niekto nepozná, je to obchod, ktorý ponúka produkty, vďaka ktorým sa môžete starať o svoju pleť a telo. Sú to napr. telové mlieka, mydlá, krémy, parfémy ... A väčšina je vytvorená v tvare jedla. Snáď som sa do opisu trafila, keďže kozmetika ma veľmi nezaujíma. Tú by Vám skorej objasnila moja spolusediaca, ktorá nafotila tieto fotky. 
Ďakujem, Mery. :)) 

Taaakže, na dnes je to odo mňa všetko, užite si zvyšok večera a tešte sa! Zajtra je konečne dlho očakávaný piatoook! 
Vidíme sa čoskoro. Adios xxx
-Sončo.

0 komentárov: