Just Saying #9 - CHRISTMAS MADNESS!

15:26 Unknown 0 Comments

Posledné Just Saying sa týkalo hlavne toho, ako v poslednej dobe nachádzam konečne po roku inšpiráciu. Za tých pár dní som písala skoro každý deň. Bolo to síce len pár strán vo worde, no považujem to za ozajstný pokrok. 

A keďže počas prázdnin chodím bežne spávať po dvanástej, zrejme bude tradíciou vtedy aj písať. Napríklad teraz. Otvorila som si word, napísala som jednu vetu, ktorá mi len-tak utkvela v pamäti a zatvorila som ho. Prečo? Pretože som dokonca lenivá aj rozmýšľať. Ten vianočný ošiaľ je úplne všade a ja už mám z neho naozaj obrovskú hlavu. Fajn, mám rada Vianoce, ale každým dňom, kedy sa k Vianociam blížime čoraz viac, som naozaj znechutená. Všetci ľudia si zrazu zmysleli, že najlepšie je ísť nakupovať deň alebo dva pred Vianocami. Toto naozaj neznášam. Deje sa to každý rok! Miesto toho, aby to mali vybavené aspoň týždeň pred Vianocami, do obchodov všetci nabehnú práve vtedy, kedy tam ľudia prídu kúpiť len čerstvé ovocie alebo nejaké iné potraviny, ktoré chcú mať naozaj čerstvé. A akoby toho nebolo málo, z každej strany tí ľudia do človeka narážajú a obdarúvajú ho tými "nadšenými" pohľadmi, pretože pred pár minútami im niekto vyfúkol spod nosa posledný kus tovaru, po ktorý si práve v posledný deň pred Vianocami prišli do obchodu. Krááása. 

A ja, dievča, ktoré malo darčeky nakúpený asi mesiac dopredu, som sa musela dnes ráno predierať dokonca aj na pošte medzi ľuďmi, ktorí si prišli kúpiť len blbú známku na pohľadnicu. Akože, pardón, ale hneď som mala skazené ráno. Dobre, boli dve hodiny poobede, ale ja som dnes vstávala okolo dvanástej, čiže pre mňa to ráno ešte bolo. Teraz vážne, ľudia, to Vás naozaj baví sa v tieto posledné kritické dni stresovať a behať po obchodoch? Veď posledné dva dni by sme mali už konečne oddychovať. Užívať si teplo domova, papať medovníky a pozerať vianočné filmy. A nie sa naháňať v obchodoch a znepríjemňovať deň iným, ktorí ho majú znepríjemnený ešte predtým, než Vás stretnú. 

Fuh, dobre, konečne som to zo seba dostala. A ešte jedna vec k tomu. Ako naschvál som sa teraz od maminy dozvedela, že zajtra ráno vstávame o pol ôsmej a ideme babke kúpiť kanvicu. Povedzte, môže byť niečo oveľa horšie, než toto? Darčeky na poslednú chvíľu. 

Nevadiii, ako každý rok, tak aj na ten ďalší sa tento ošiaľ stále opakuje. Už sme si aj zvykli, či? A čo vy? Čo Vás najviac štve na Vianociach? 

A ako posledná vec, čo na nich najviac milujete? 
Ja vždy zbožňujem tú paniku, keď mamina niečo nestíha, pretože mi to príde hrozne vtipné. Nie v tom zmysle vysmievania sa, ale večer, keď sa celá rodina zídeme u babky, sa proste už len smejeme, jeme a rozprávame sa. Vtedy človek hneď zabudne, že sa nejako náhlil alebo stresoval pár dní ba dokonca pár hodín pred tým dňom D. To je na tom to najlepšie. Že po večeri sa všetci znovu zídeme, vychutnávame si tú pohodu a rozprávame sa. Toto milujem najviac. Ani darčeky ma tak netešia ako to, že si všetci spolu pozrieme Popolušku. Samozrejme, chlapi namietajú vždy, to je fakt. 
Dobre, dosť bolo rečí, posledné Just Saying pred Vianocami je tu. A myslím, že aj posledný príspevok. Na Štedrý deň určite od nás čakajte šťastné a veselé a nebolo by odveci Vám dať darček v podobe príspevku, ktorý už dlho sľubujeme. Uvidíme.
Tieto koláčiky, u nás známe ako "Šuhajdy," nesmú proste nikdy chýbať! :))
Good night. xx
-Sončo 


0 komentárov: