PHOTO DAY 5

13:47 Unknown 0 Comments

Hello!

Konečne je tu ten vysnívaný deň! Práve týmto piatkom nám začali prázdniny vážení!! Neviem ako vy, ale ja som ich už hrozne moc potrebovala. Konečne sa poriadne vyspím a oddýchnem si od učenia. 

Dnešným príspevkom sa chcem s vami podeliť o dnešné fotenie. Začalo sa okolo 3 poobede. Škola mi dnes skončila okolo pol 12, tak sme sa so spolužiačkami vybrali ešte na vianočné trhy a neskôr k mojej spolužiačke Nike. Nike som veľmi vďačná, že si ma zavolala na "pomoc" :D pri fotení, inšpiráciu a menšiu pomoc pri rozkladaní provizórneho ateliéru. Fotili sme Paulínku, ktorá sa pred objektívom fotoaparátu správala ako skúsená modelka. :) Radosť fotiť.  

Teraz by som s vami rada podelila o pár záberov. :) 

Enjoy! 







Dnešná krásna obloha !:) 
A ešte sa s vami musím podeliť o moju veľkú radosť z týchto neuveriteľných vianočných svetielok! Zajtra už budú vysvecovať v mojej izbe. :) 
Toto by bolo na dnes všetko. Dúfam, že sa vám príspevok páčil. 
Majte sa krásne!

 Paaa xxx -Zuzka

0 komentárov: