Just Saying #7 - CHRISTMAS TIME!

12:12 Unknown 0 Comments

Je to tadyyy!
IT'S CHRISTMAS TIME!
Fajn, preháňam, to je jasné, ale toto ročné obdobie priam milujem! Kedy je vysvietené celé mesto, ľudia majú úplne všade výzdobu všetkých druhov, všade cítiť vôňu vianočných koláčikov, vianočné trhy sú v plnom prúde, ale hlavne ... Tento mesiac prináša toľko lásky a spokojnosti do rodiny, že to ani nedokážem opísať. Určite teraz každý pokrúti hlavou, že je to obdobie stresu a nervov, že človek počas Vianoc nič nestíha, no pre mňa je to zanedbateľná časť tohto obdobia, pretože keď niekde zacítim vôňu škorice, je mi všetko jedno. 

V nedeľu sme všetci zápalili prvú sviečku na adventnom venci a s ňou prišiel aj advent. Ani sa nenazdáme, o chvíľu je tu nedeľa a k tej prvej, pribudne aj druhá. Ja by som bola najradšej, keby zajtra začne posledný víkend pred Vianocami, pretože sa už neviem dočkať! V nedeľu som pri tej prvej zapálanej sviečke a vône škorice z teplého koláča cítila blížiace sa Vianoce. Je to tak. Mala som pocit, akoby už boli naozaj blízko. Ale to, čo mi naozaj chýba, je sneh. Každé ráno, keď mi zazvoní budík a oznamuje mi, že mám konečne z postele vytiahnuť ten svoj lenivý zadok, prvé, čo urobím, je, že sa pozriem von z okna. S prekríženými prstami na ruke zdvíham roletu a dúfam v prvý sneh a zrazu ... NIČ. Aaaach, nebolo by na škodu, keby si sa už konečne objavil! 
Taktiež som dnes absolvovala menšie nákupy s mojou mamčou a spravili sme si taký babský výletík a vyzbrojila som sa novými topánkami, rukavicami s chutnou mašličkou navrchu a teplým svetrom! Toto som naozaj potrebovala. Niečo, čo mi dobije energiu a donúti ma tešiť sa aj z maličkostí, keď si sem tam urobím radosť a niečo si kúpim. Ďakujem ti, mami. Vždy máš so mnou toľko strpenia, keď sa neviem rozhodnúť, akú farbu si vybrať. (dnešná kúpa rukavíc nebola výnimkou)

By the way, neskutočne sa teším na budúcu stredu, keďže ideme s triedou na vianočné trhy do Viedne! Milujem vianočné trhy a ešte k tomu, keď do toho zapojím nákupy na Maria Hilfer Strasse. (nemám poňatia, ako sa to píše, snáď je to okej.) Nepohrdnem jablkom v čokoláde, ktoré si tam kúpim každý rok a takisto ani každoročnými fotkami, ktoré sú predsa prioritou. Asi niekoho prekvapím, ale neznášam punč! Naozaj ho nenávidím. Prvýkrát a vlastne aj naposledy som ho mala minulý rok na trhoch v Nitre (na ktoré sa tiež chystám budúci piatok) a môžem povedať, že mi naozaj nechutil. Ja zostávam verná svojmu "skoro každodennému" čajíku a ním plánujem nahradiť naozaj nechutnú chuť punču. 
A to, k čomu som sa chcela dostať už na začiatku písania nového postu je to, čo mi dnes urobilo najväčšiu radosť! Vianočné svetielkaaa. Bože, ako som ja len závidela, keď som videla fotky, ako si každý zdobí posteľ alebo izbu vianočnými svetielkami a ja som si ich vždy zabudla kúpiť a potom som bola z toho taká smutná. Dnes som si povedala dosť a konečne som si kúpila svoje vlastné! Hneď, ako som prišla domov som si ich obmotala na posteľ a musím povedať, že sa z toho neskutočne teším. Hahaha. Ja viem, som divná, ale naozaj, veď si to pripustite, tiež sa tak tešíte, všakže? Dajte mi vedieť, ak ste si aj vy už vyzdobili izbu svetielkami. Nech viem, kto je so mnou a môžem si s ním potriasť rukou.

Túto fotku som našla len tak medzi hŕbou iných vianočných fotiek a povedala som si, že nebudem sem dávať tú svoju, amatérsku, pravdaže, takže som sa rozhodla pre túto. Ale ak by ste fotku mojich svetielok náhodou chceli vidieť, skočte na môj instagram. Nájdete ho na ľavej strane blogu. :))
Hm, čo som to ešte chcela. Ani neviem. Asi len to, že mi zase skončilo obdobie seriálov, prečo nie. Síce v utorok začína PLL, ale čakať až do februára na The Walking Dead, to bude vážna fuška. 
Dobre, nebudem Vás viac na piatok zaťažovať, užívajte a tešte sa z tohto krásneho obdobia. Buďte vždy pozitívne naladení a vidíme sa pri zajtrajšom poste!
Paaa xxx -Sončo



0 komentárov: