NEW TIPS FOR HEALTHY FOOD

12:23 Unknown 1 Comments

Čaukoo!
Od nového príspevku ubehlo pár dní a tak sa vraciam s novým, kde vám priblížim ďalšie tri skvelé recepty, ktoré som stihla vyskúšať. A musím povedať, že chutili naozaj super!
Takže, ak sa chcete inšpirovať, len do toho!
1. Pizza? Pizza!
Ani nemusím vravieť, ako veľmi človek miluje pizuu. Ja sama som ňou bola pobláznená, keďže pizza a ja, to je proste osud. (haha) No keďže som začala s tou zdravou stravou, musím sa rozlúčiť s typickou pizzou z reštaurácie alebo z donášky a prinášam vám recept na zdravú pizzu
Potrebujeme na cesto: 
1 vajíčko
špaldovú múku 
tvaroch (jemný) 
vodu 
štipku soli 
Cesto je úplne jednoduché a rýchle. Odvážite si 80g múky, pridáte 1 vajíčko, 1 PL tvarohu, prilejete trochu teplej vody, pridáte štipku soli, zamiešate a dáte do chladničky odležať na 30 minút. Cesto bude síce také viac lepkavé, ale nebojte sa, ľahko ho dáte na plech. Ja si vždy vystrihnem z papiera na pečenie kruh, taký veľký, ako je dno formy a natriem ho naň, až mi vznikne súvislá vrstva. Vrch stačí potrieť olivovým olejom spolu s pretlačeným cesnakom.
Potom už stačí použiť len fantáziu. 
Keďže som sa dozvedela, že kečup nie je až taký zdravý, pri budúcom pečení ho určite vynechám, no aj bez neho bude pizza chutiť určite skvele. Potom som si na ňu dala 3 plátky salámy, šampióny, syr (mozzarelu), kukuricu, rajčiny a rukolu. Vrch posypte korením.
Pečte na 180 stupňov 30 minút. (Môže sa stať, že bude hotová aj skorej, takže si ju kontrolujte)
Dobrú chuť!

2. Špagety!
Ako inak, pre mňa typické jedlo, ktoré naozaj zbožňujem, sú špagety. Použila som hnedé, nie tie obyčajné a myslím, že ich zoženiete v každých potravinách. 
 Potrebujete: 
parmazán
cesnak
olivový olej
syr encián
rajčiny
rukola
Špagety som si dala uvariť a potom som si na olivovom oleji osmažila plátky cesnaku. Po osmažení som tam pridala špagety, parmazán, rajčiny, kúsky enciánu a premiešala to. Na porciu na tanieri som potom ešte dala rukolu. Ľahké a chutné. 
3. Šalát plný zeleniny
Tento šalát som si robila včera a vzala som si z neho aj dnes do školy na desiatu, keďže bol naozaj skvelý. 
Potrebujete: 
ľadový šalát
vajíčka
rukolu
uhorku
kukuricu
encián 
Všetko si nakrájate do misy, priletejte olivový olej a zamiešate. (kukurici skúste pomenej, netreba jej veľa) Taktiež si k tomu môžete dať nejaké pečivo, ktoré ja osobne už nejem tak často, ako som kedysi zvykla. Keď tak, jem iba špaldovú bagetu, ktorú som použila aj teraz.
A to je všetko. Super ľahké a rýchle jedlá, ktoré si zaručene zamilujete! Ja sa už utekám učiť, keďže, ako sa hovorí "písomiek nikdy nie je dosť!"
Majte sa a vidíme sa pri novom príspevku, ktorý pridáme ešte v priebehu týždňa.
Papa! -Sončo

1 komentár: