MY SPRING FAVORITES!

11:55 Unknown 0 Comments

Zdravím! 
Po dlhej dobe sa Vám ozývam aj ja, Soňa a mám tu pre vás nový príspevok. 
Čo sa týka počasia, to síce ruka v ruke s jarou nevychádza tak, ako by sme si predstavovali, ale ja som už stihla zimnú bundu a čižmy schovať do skrine. Avšak, začiatkom tohto týždňa som si uvedomila, že to bola veľká chyba. Každý deň očakávam, že spoza tých veľkých tmavých mrakov vykukne slnko a naozaj, oplatilo sa! Aspoň dnes to pri pohľade z okna vyzeralo ako typické jarné počasie. Po tých dlhých upršaných dňoch. Ibaže, hneď ako som vyšla von, ovial ma studený vietor. Rýchlo som zo skrine vytiahla bundu a šál a poriadne som sa obliekla. Snáď sa to o pár dní zlepší. 

S jarou prichádza aj kopec alergií a ľudí s uslzenou tvárou a kapesníkmi vždy po ruke. Som rada, že mám to šťastie a alergie ma obchádzajú veľkým oblúkom. 

Zase som odbočila od témy, ako inak. Ale, z názvu ste sa už mohli dozvedieť, že tento príspevok by som rada venovala jari a to konkrétne veciam, ktoré ma s jarou spájajú a každý rok sú mojou nevyhnutnosťou. Buď je to oblečenie, doplnky, knihy, seriály a pod.
Taakže, pohodlne sa usaďte, kochajte sa fotkami a čítajte! :)

1. Converse!
Určite už má už každý dosť tenisiek, ktoré nosí každý druhý človek, no mne to akosi neprekáža, pretože ja nosím to, čo robí mňa mnou a ostatné mi je šuma fuk. A preto aj naďalej zostávam verná teniskám značky Converse. Minulý rok som si kúpila vysoké biele, no keďže vyzerajú tak, ako vyzerajú, tento rok som stiahla po vysokých čierno-bielych a som s nimi maximálne spokojná. Až na tie otlaky, ktoré mi urobili. Vlastne, tak ako každé jedny topánky, ktoré si kúpim. No aj tak sú pre mňa číslom jeden. 
2. Kožená bunda!
Druhou voľbou je určite koženka, ktorú v kombinácii so svetrom a teniskami naozaj zbožňujem. Jedna mi síce v skrini visí ešte z minulého roku, no povedala som si, že čím skorej by som si mala zaobstarať aj nejakú ďalšiu. Takže po prázdninách hor sa na nákupy!
3. Náramky!
Cez zimu, ani neviem prečo, som tak nejak lenivá sa pohrabať v tých mojich doplnkoch a dať si na ruku viac, ako jeden náramok, no keď príde jar a nemám na sebe 3 vrstvy, vždy siahnem aj po niečom inom. 
Ako je napríklad náramok, ktorý máme so Zuzkou spoločný a na každom je napísané best friend.
 Taktiež mám radosť aj z náhrdelníku, ktorý som si prednedávnom objednala a je na ňom kryštál podobný týmto. Už len čakám, kedy mi príde, pretože som ho videla už vo viacerých obchodoch, len som si ho za cenu pohybujúcu sa okolo 15 eur nikdy nekúpila. 
4. Black jeans!
Mojím poznávacím znamením sú určite čierne rifle, na ktoré nedám dopustiť alebo niečo podobné ako rifle, ktoré však nie sú z rifloviny ale majú zips aj gombík tak, ako rifle. Hádam, som sa z tej vety nejako vysomárila. (:D) Sú pohodlnejšie a v teplé dni si ich bežne vyhrniem nad členky. 
5. Paper Towns a Harry Potter!
Túto jar je mojím favoritom jednoznačne kniha Paper Towns od Johna Greena a klasika, Harry Potter. Už sa teším na poobedňajšie a večerné cesty domov autobusom. 40 minút s knihou v ruke a so slúchadlami v ušiach. Heaven!

6. HIMYM!
Najradšej by som si dala facku, že som až po tak dlhej dobe prišla na to, že toto je jeden z najlepších seriálov, aké som kedy videla. Hltám každú časť a preklikávam sa k ďalšej bez ohľadu na to, koľko je hodín. Ak máte práve dilemu, ako tráviť večery, určite si tento seriál pozrite, pretože naozaj stojí za to!
7. Kabelka?!
A ako posledný kúsok, ktorý cez zimu pribudol do mojej skrine je kabelka, ktorou sa kochám každý deň, keď okolo nej prejdem. Divné, no nové kúsky, ktoré mi pribudnú vždy "uctievam" ešte dlhú dobu potom, ako nimi nahradím niečo staré. A kabelka je tentoraz pre mňa dosť netypická, pretože to nie je môj štýl. Učebnice radšej nosím v batohu, keďže nemusím každú chvíľu naprávať padnuté ramienko alebo ak sa zohnem, batoh zostane pevne na chrbte a neskĺzne mi z ruky ako kabelka. 
Tentoraz prikladám fotku presne tej, ktorú mám a som s ňou naozaj spokojná, pretože je zo super materiálu, vo vnútri má veľa vreciek, ktoré však batohu, ktorý mám, chýbajú a zips sa dá ľahko odopnúť aj zapnúť.
Odo mňa je to všetko, snáď som vás svojím dlhým písaním neunudila. Vidíme sa pri ďalšom príspevku, paa! -Sončo







0 komentárov: