SUNDAYS #2

22:00 Unknown 0 Comments

Hello !
Pripravené na zajtrajšiu šibačku? Ja osobne ani nie. Tešila som sa, že sa jej tento rok vyhnem a pôjdeme s rodinku niekam na výlet, ale vyzerá to tak, že zostaneme doma. Keďže bývam na dedine, tak zvyky ako oblievanie dievčat s vodou sú u nás na prvom mieste. Naši chlapci sa v tom veľmi vyžívajú a pre mňa to prezliekanie sa je úplným utrpením. Ako budete tráviť zajtrajší deň? Budete doma čakať na šibačov alebo sa chystáte pred týmto sviatkom utiecť? 

Tento týždeň sa toho veľa nestalo.  Pondelok, utorok a streda v škole, pre tentokrát sa naši učitelia prekonali a nedali nám skoro žiadne úlohy.


Utorok nám z Číny prišli balzamy na pery, strašne sa z nich teším! Sú úplne super, takže chystáme aj recenziu. Máte sa na čo tešiť. :)

V stredu po škole som sa konečne rozhodla prihlásiť sa na vodičák, tak držte palce!
Večer som si spravila kúpeľ s úžasnou soľou do kúpeľa z Poľska.  


Štvrtok a piatok sa u nás doma niesli v podobe upratovania. Celý štvrtok som si upratovala izbu a piatok sme upratovali dom, plus sme ešte napiekli pár koláčov (ktoré mi teda vôbec nepomáhajú pri mojom pokuse o lepšie stravovanie sa). V piatok ma dosť začalo bolieť hrdlo, takže mojím must have sa v posledných dňoch stali čaje a najviac mi chutia z tohto pohárika v podobe objektívu. Cute!


Včerajšiu sobotu som strávila u babky a dedka na návšteve v Bratislave. Boli sme sa s tetou a maminou pozrieť po obchodoch, avšak veľa som si toho nenakúpila. Len misky na desiatu do školy, pár darčekov ešte pre Soničku k narodeninám a pre bratranca.


A dnešná nedeľa prebehla kľudne, doobeda sa u nás vyváralo a poobede som oddychovala a hľadala inšpiráciu pre nové príspevky.Večer sme boli s Arisom na prechádzke.
To je na dnes všetko, prajem vám krásny večer. Byye!
- Zuzka

0 komentárov: