#PRAGUE

11:34 Unknown 0 Comments

Ahojte!
Po dlhej dobe som tu opäť aj s novým príspevkom!
Dnes vám porozprávam o mojej víkendovej návšteve Prahy. Ako už isto viete, Praha je jedným z mojich najobľúbenejších miest. Tie úžasne staré budovy, ruch mesta preplneného turistami a z každej strany na vás hovorí iný jazyk. Niekomu ruch mesta zvykne prekážať, avšak ja toto na mestách naozaj milujem! 

Do Prahy sme išli hlavne kvôli muzikálu Dracula, ktorý bol hraný v divadle Karlín. Toto divadlo bolo asi najkrajšie, aké som kedy videla! :) Veď posúďte sami.


Tickets!

Po divadle sme sa metrom premiestnili k Orloju a rozhodli sme sa, že navštívime nové múzeum voskových figurín - Grévin. Ak sa náhodou chystáte do Prahy, určite sa tam zastavte, pretože na 100% stretnete množstvo známych osobností. (:D)




Po dlhom dni sme sa zastavili v reštaurácii na úžasnú večeru.
Večer sme sa vrátili na našu chatku. Bývali sme mimo Prahy, kvôli majstrovstvám. 
V nedeľu sme sa vracali domov, avšak ráno sme sa ešte zastavili v Prahe a poprechádzali sme sa a naobedovali sme sa opäť v tej istej reštaurácii, ako v sobotu. Potom nás už len čakala cesta domov. Domov sme sa vrátili okolo pol ôsmej.
Napíšte mi či ste už boli v Prahe, ako sa vám tam páčilo. Budem len rada! 
   Paaa!

- Zuzka

0 komentárov: