BACK TO SCHOOL - Oneskorené DIY #2

11:05 Unknown 0 Comments

Čaute! 
Už je to vyše mesiac, čo začala škola a ja som už po pár dňoch nevedela, kde mi hlava stojí. Čiže som ani nemala čas sa nejak venovať blogu, no ešte začiatkom školy sme sa so Zuzkou stretli, aby sme si spravili nejaké diy zošity. Čiže ak máte svoje zošity stále "holé" a obyčajné priamo z obchodu, ešte stále je čas to zmeniť. 
Prinášame vám oneskorený príspevok s inšpiráciou na vyzdobenie vašich zošitov, tak dúfame, že vám aspoň trochu spríjemnia školské dni, ak sa rozhodnete túto back to school diy skúsiť aj vy! :)
Budeme potrebovať: 
nožnice
washi tapes (farebné pásky)
obrázky
lepidlo
lepiacu pásku 
zošity 
... a samozrejme trochu kreativity :)
1. tieto washitapes nájdete TU
 2. nezúfajte, ak nemôžete objednávať cez internet, takéto krásne washi majú aj v niektorých obchodoch, tieto konkrétne som našla v Kauflande.
 3. dekoratívne nálepky nájdete TU alebo v papiernictve (veľa šťastia pri hľadaní) :)
1. Povystrihujeme si obrázky. 


2. Ak nemáte farebné zošity ako my, nezúfajte ! :) Použite farebný papier a prilepte ho na prednú stranu zošita.
3. Pripravíme si obrázky a naaranžujeme ich tak, ako sa nám to páči.
4. Obrázky poprilepujte.
5. My si vždy nalepené obrázky ešte pre istotu prelepíme lepiacou páskou. 
 Sonkina práca. :)
 Zuzkina práca. :) 
6. Užívať si počas nudných školských dní pohľad na vami vytvorené zošity. :)
Dúfame, že sa vám dnešné oneskorené DIY páčilo. Vidíme sa v ďalšom príspevku.
A želáme vám veľa úspechov v škole!
Papa 
- Sončo & Zuzka

0 komentárov: