SUNDAYS #1

13:30 Unknown 2 Comments

Ahojte! 
Dnes prichádzame s novým typom príspevkov. Rozhodli sme sa, že každú nedeľu pridáme príspevok, v ktorom vám zhrnieme náš týždeň a trošku sa vykecáme. 

Ako každý týždeň aj tento začal pondelkom. Úprimne si povedzme, kto z nás má rád pondelky? Nikto. Pondelok symbolizuje začiatok školy, skorého ranného vstávania ... Pondelok bol rovnaký ako všetky ostatné až na to, že večer ma čakalo balenie sa do Poľska. Balila som sa asi od šiestej večera do deviatej. Vôbec som nevedela, čo si zobrať so sebou a čo nechať doma. Nakoniec som to úspešne zvládla aj keď v Poľsku som ľutovala, že som si nenabalila viac teplého oblečenia.  
Utorok, stredu a štvrtok som strávila v Poľsku. O každom dni bude zvlášť príspevok. Každý deň som spoznávala iné miesta. Utorok  sme navštívili Osvienčim, stredu sme mali prehliadku Krakova a štvrtok sme sa ešte pred cestou domov zastavili v Soľnej bani.


 Piatok prebehol ani neviem ako, avšak večer som navštívila Soničku. Tá mi spravila výbornú večeru, na ktorú bude onedlho aj recept! 
Tak, ako každý aj som v piatok pozorovala čiastočné zatmenie Slnka. :)
V sobotu, ako vždy doobeda veľké upratovanie a poobede som bola so psom na prechádzke a večer opäť u Soničky. Pozreli sme Fifty shades ( náš momentálne najobľúbenejší film, ako inak:D) a bavili sme sa o znovu obnovení blogu. 

Objednali sme pizzu, aby sme náhodou nehladovali. 
Rukola, mňam!
A dnes... dnes celý deň ležím v posteli s boľavým hrdlom a nádchou. Popíjam ovocný čajík a maškrtím si na ovocí. Dúfam, že sa čoskoro dám dokopy. 

Toto by pre dnešný vykecávací príspevok mohlo byť aj všetko.
 Aký týždeň ste mali vy ? :) Dajte mi vedieť či sa vám takéto nedeľné zhrnutie týždňa páči. 
Papa! :)
- Zuzka 
Pridané síce neskôr, keďže som na to nejak pozabudla, hups!

2 komentáre: